Thursday, March 8, 2007

Had ik het geweten....

Had ik het geweten... (Ah ja , zo gaat binnenkort ons quizgroepje noemen op 't werk... we zullen plezier maken, daar gaat het om... duimen mag, winnen das ouderwets, niet?)

Maar nu iets anders... had ik het geweten.... dan had ik vroeger die kompjoeter open gedaan... want er kon gemaild worden...

MAAR Yes! Toch nog net op tijd om vele vele vele vele vele vele vele vele verjaardagswensen te sturen naar de jarige van de dag, Lucky Luc!! HAPPY BIRTHDAY ! mijn skeetje!!!! ENJOY!!!

Volgens Erica zit Luc midden IN zijn mooiste verjaardagscadeau! En waarschijnlijk heeft ze wel gelijk, ik hoop het toch…. In ieder geval is dat één van de dingen die ik je ook wens vandaag, mijn skeetje…. En als ik deels de woorden van Erica mag gebruiken: ik hoop dat jouw mooiste verjaardagscadeau één grote taart wordt waar jezelf uit springt!!

Hier zijn Erica’s wensen die ze je toestuurt…

There we go:

Onder de Daltons ben jij vandaag dé gelukkige Luc!
De jarige mag zich àlles veroorloven en gunnen...
vraag maar aan Dirk: hij heeft z'n nichtje zélf zo'n kaart gestuurd:

-10 x zoveel cadeautjes uitpakken
-10 x zo lang opblijven
-10 stukken taart
-10 x je wensen...

En Luc, bij jou is dat waarschijnlijk iets meer dan 10 x , afhankelijk van hoeveel kaarsjes je mag uitblazen! Luc, bovenal gun ik je de vervulling van je eigen vurige wens (cfr.reisschema): TAART màg, DOOP in de rivier DRINGEND gevraagd!! Van harte! Erika


Dikke knuffel en .... , mijn skeetje, Bientje.

No comments: